Ett hett ämne, vikten att ge "tokbra" service

Pressrelease:

Den 8 december genomfördes ytterligare en succéföreläsning i ämnet kundnöjdhet och kundlojalitet. Härligt engagemang hos deltagarna, intressanta diskussionerna om vikten att gå från bra till "tokbra" och givetvis tankar om hur digitaliseringen kommer att påverka vårt sätt att ge service.

”Intressant och spännande föreläsning!”
Ser fram emot att få veta mer om hur ni kan hjälpa oss att bli vassare på service!

Peter Junker, Looklet

Det är verkligen kul att det har blivit ett så stort intresse för service och konsten att hantera kundupplevelsen. Under 2016 har vi sett en ökad efterfrågan bland våra kunder och vi har vid flera tillfällen blivit ombedda att föreläsa i ämnet, säger Carl-Johan Johnson, AchieveGlobal.

Vill du också bli inspirerad och ta del av föreläsningen: Nå ökad kundnöjdhet - Har er organisation vad som krävs? Då har du möjlighet att anmäla dig till den 27 april. Läs mer