Högt engagemang när AchieveGlobal föreläste om service på Personal & Chef mässan

Pressrelease:
PERSONAL & CHEF BLEV EN FANTASTISK SUCCÉ!

AchieveGlobal brinner för det personliga mötet. Under två oerhört roliga dagar på Personal & Chef 24-25 februari hade vi nöjet att träffa människor som har ett gediget intresse av att utveckla andra.

Kundnöjdhet är ett hett ämne som cirkulerar i social media och Kaj Hattenhauer och Carl-Johan Johnson genomförde en succéföreläsning om service excellence, kundnöjdhet, avgörande ögonblick och vad som krävs av organisationen för att skapa kundlojalitet.

Härligt engagemang hos deltagarna som efteråt ville fortsätta de intressanta diskussionerna om att äga kundupplevelsen, något som angår alla i organisationen.

Vill du också bli inspirerad och ta del av föreläsningen: Nå ökad kundnöjdhet - Har er organisation vad som krävs? Då har du möjlighet att anmäla dig till den 2 september. Läs mer

TID för lunchseminariet: 2 september: kl 12.00-14.00, lunch serveras från 11.30
>> ANMÄL DIG HÄR

PLATS: Seminariet hålls hos AchieveGlobal, Odengatan 52, Stockholm

Forskning är ett fundament i det vi gör inom AchieveGlobal, föreläsningen den 2 september bygger på de senaste rönen inom service excellence. AchieveGlobal är världens största helhetsleverantör och erbjuder kvalitativa ledarskapsprogram, säljutbildning och serviceutbildning, lokalt, Nordiskt och Globalt. Oavsett om du söker en helhetslösning eller ett komplement till era befintliga utbildningar kan vi hjälpa er.
Kontakt: 08- 400 90 30