AchieveGlobal lanserar: "SNACK" - Utveckling av chefer och medarbetare inom Retail

Pressrelease:
Internationellt arbetar AchieveGlobal redan med utveckling av butikschefer hos Walmart och Victoria's Secret, nu lanserar vi "SNACK" i Sverige.

Med AchieveGlobals 15 minuters "SNACK" tar era butikschefer och kontorschefer sig an ett beteende i sänder för att skapa den beteendeförändring som behövs för att Äga kundupplevelsen, säger Anders Norrman ansvarig för utveckling och lansering av Retailkonceptet. Läs mer

För mer information Ring +46 (0)8 - 440 90 30 eller använd kontaktformuläret.

AchieveGlobals forskning visar att framgången ligger i att skapa, inte enbart nöjda, utan även lojala kunder som kan rekommendera din butik till andra. Eftersom varje kundkontakt har en potential att bli ett avgörande ögonblick, måste servicegivare, inte enbart infria, utan hela tiden, försöka överträffa kunders förväntningar. För att lyckas med detta tillför AchieveGlobal träning som stärker butikschefers och kontorschefers ledarskap. Cheferna får konkreta och pedagogiska verktyg som ger dem möjlighet att i det dagliga arbetet träna sin medarbetare att tillämpa färdigheterna från aktuellt ”Snack”. Läs mer


I rapporten, Why Customers Stay or Stray: Insight From Global Customer Experience Research, kan du ta del av resultatet av AchieveGlobals världsomspännande kundundersökning om service. Vår forskning pekar på hur viktigt det är att äga kundupplevelsen - att utveckla medarbetarnas förmåga att lyssna, söka information och göra ett ärligt försök att lösa eller hjälpa kunden att lösa deras problem. Läs mer


AchieveGlobal är världens största helhetsleverantör av ledarskapsprogram, säljträning, säljcoaching, kundserviceutbildning och organisationseffektivitet. Våra utbildningar och lösningar anpassas både till er organisations unika situation och behov av utveckling.