AchieveGlobal lanserar: Att Äga kundupplevelsen

Pressrelease:
För att möta en marknad med ökad konkurrens, där det finns krav på en enastående service har AchieveGlobal genom forskning tagit reda på vad det är som verkligen bygger lojalitet. Forskningen har identifierat centrala begrepp som tillsammans formar ett förhållningssätt till kunder och en inställning till de upplevelser medarbetare ger sina kunder. Förhållningssättet kallar vi för Att äga kundupplevelsen, säger Sofia Gardholm AchieveGlobal Nordic, ansvarig för lanseringen som sker i februari 2013.

Anmäl dig till vårt kostnadsfria frukostseminarium som tar upp begreppet - Att äga kundupplevelsen


I rapporten, Why Customers Stay or Stray: Insight From Global Customer Experience Research, kan du ta del av resultatet av AchieveGlobals världsomspännande kundundersökning om service. Vår forskning pekar på hur viktigt det är att äga kundupplevelsen - att utveckla medarbetarnas förmåga att lyssna, söka information och göra ett ärligt försök att lösa eller hjälpa kunden att lösa deras problem. Läs mer


Se Sharon Daniels, CEO of AchieveGlobal, discuss Owning the Customer Experience with SellingPower TV och läs hennes blogg om varför kommunikativa färdigheter påverkar kundupplevelsen.


Ta kontroll över dina kundrelationer genom att säkerställa en högkvalitativ konsultativ kundkommunikation som ger er den kraft som behövs för att nå ökad kundnöjdhet, lojalitet, utveckling och resultat. Läs mer

Ring +46 (0)8 - 440 90 30 eller använd kontaktformuläret.


AchieveGlobal är världens största helhetsleverantör av ledarskapsprogram, säljträning, säljcoaching, kundserviceutbildning och organisationseffektivitet. Våra utbildningar och lösningar anpassas både till er organisations unika situation och behov av utveckling.